جنس انواع ایمپلنت های دندان
نوشته شده توسط : shamim

برای پیدا کردن جایگزینی ریشه ی دندان هایی که دچار پوسیدگی شده و یا از بین رفته اند دندان پزشکان برای جبران و جایگزینی این مشکل اقدام به تولید روشی به نام ایمپلنت دندان کرده اند. این پایه که جایگزینی برا ریشه های اصلی دندان می باشد از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در ادامه به عواملی که باعث از بین رفتن ریشه دندان و همچنین نیاز پیدا کردن افراد برای دریافت خدمات درمانی ایمپلنت دندان ها خواهیم پرداخت.

چه افرادی نیاز به دریافت خدمات ایمپلنت دندان پیدا می کنند؟

از آنجایی که پس از گذشت مدتی در افراد، به دلایل مختلف مانند پیری، کشیدن دندان و یا پوسیدگی دندان ها و سایر موارد این چنینی لازم به تخلیه ریشه ی دندان ها باشد و سپس برای پ کردن این جای خالی و بهبود عملکرد دندان ها از خدمات ایمپلنت دندان ها بهره برده شود. این موضوع برای افرادی که حتی دندان های جلویی خود را از دست داده و دچار کاهش اعتماد به نفس شده اند نیز باعث بازگشت حس خوب و همچنین افزایش اعتماد به نفس می گردد.

انواع مدل های ایمپلنت دندان بهترین مدل آن

انواع ایمپلنت های دندان از جنس تیتانیوم و البته برخی از آن ها از جنس فلز زیرکونیا می باشند. استفاده از هر دو فلز تیتانیوم و زیرکونیا به دلیل سازگاریه کامل آن ها با بدن انسان می باشد زیرا به دلیل جایگذاری آن ها در بدن و ماندگاریشان به بدن آسیب جدی وارد نکنند و همچنین واکنش منفی به آن ها نشان داده نمی شود. قسمت خارجی ایمپلنت و یا همان تاج دندان نیز از جنس سرامیک بوده که همین امر باعث خواهد شد بهترین هماهنگی را بین سایر دندان ها داشته باشد.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

این کلینیک با دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر واقع در باغ فیض آماده ی ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین خود می باشد.





:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ایمپلنت دندان، ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: